
1. Co dzieci powinny potrafić po przerobieniu tego rozdziału?
a) nazywać i rozpoznawać obrazki z przyborami szkolnymi:
book, crayon, notebook, pen, pencil, rubber, ruler, school bag
np.
b) nazywać i rozpoznawać obrazki z czynnościami związanymi ze szkołą:
draw, write, colour, read, use a tablet
np.
c) rozpoznawać formę pisaną tych wyrazów (np. dopasowując wyrazy do obrazków).
np.
*Na tym etapie dzieci nie muszą jeszcze tych słów pisać z pamięci.
W ramach powtórki i utrwalenia, dzieci mogą wykonać poniższe zadania.
1. Przypomnieć sobie poznane słownictwo oraz wierszyki:
2. Obejrzeć prezentację.
3. Poćwiczyć słówka na Quizlet:
https://quizlet.com/pl/629798747/bugs-team-1-rozdzial-1-slowka-podstawowe-flash-cards/
4. Wykonać interaktywne zadania poniżej:
5. Rozwiązać kartę pracy TUTAJ.
6. Nazywać wycięte obrazki TUTAJ.